شیوه نامه برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۴۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 18 April 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف استان اصفهان اظهار داشت : براساس شیوه نامه برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ، مسابقات در مرحله شهرستانی در استان اصفهان دربازه زمانی ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اطلاع‌رسانی، تبلیغات و ثبت‌نام این مسابقات، افزود: متسابقین علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند از ۶ اردیبهشت لغایت ۱۶ خرداد برای ثبت‌نام از طریق مراجعه به سایتwww.my.oghaf.ir ویا ادارات اوقاف اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف اصفهان با اشاره به برگزاری این مسابقات در ده رشته که شامل قرائت ،ترتیل ،حفظ کل ، حفظ 20، 10و 5جزء ، اذان، دعاخوانی ،همسرایی وهمخوانی قرآن کریم و تفسیرعمومی قرآن کریم می شود تصریح کرد: سایت ثبت‌نام در این مسابقات از ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ خردادماه بسته خواهد شد پس ازعلاقمندان خواستاریم دربازه زمانی یاد شده ثبت ‌نام نمایند.

حجت‌الاسلام بلک ادامه داد: تفاوت مسابقات این دوره نسبت به دوره های گذشته این است که این مسابقات در مرحله شهرستانی به مرکزیت 8 شهرستان به جهت ارتقاء سطح کیفی مسابقات استانی برگزار خواهد شد .
وی اظهار داشت: دربازده زمانی اول مرداد تا 21 شهریورماه که متعاقبا اعلام می شود مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در اصفهان با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد که برترین‌های این دوره نیز به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل اوقاف استان خاطرنشان کرد: این دوره ازمسابقات ویژه بزرگسالان است که فقط افراد بالای 18 سال می توانند دراین مسابقات شرکت نمایند وثبت نام دانش آموزان دراین مسابقات مجاز نمی باشد .

این مقام مسئول درپایان تأکید کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، تعیین زمان دقیق مسابقات مرحله شهرستانی بستگی به سنجش شرایط استان به لحاظ مهار بیماری کرونا دارد که متعاقبا زمان دقیق اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار