پژمان جعفری با بیان اینکه در هفته پیش رو بقاع متبرکه مجدد غبارروبی و ضدعفونی می‌شوند، گفت: برآنیم که با محوریت و تأیید شبکه بهداشت در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه کنیم و طی ماه رمضان در محلات مختلف شهر و برخی روستا‌ها به صورت تبرکی و البته با رعایت موازین بهداشتی توزیع کنیم.
کد خبر: ۸۴۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 19 April 2020
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: حسب الامر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» این اداره از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله نسبت به تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، پژمان جعفری افزود: این بسته‌ها شامل برنج ۱۰ کیلو، مرغ دو عدد، روغن دو عدد، ماکارونی پنج عدد، رب گوجه فرنگی یک عدد، قند و شکر هر کدام سه کیلو، کنسرو ماهی دو عدد، خرما یک بسته و دو بسته پنیر است.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا در بسته‌ها ۱۰ عدد ماسک، ۱۰ جفت دستکش و یک عدد مایع ضدعفونی نیز تهیه کرده و قرار دهیم، اظهار کرد: به تعداد ۲۰۰۰ بسته تهیه شده که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است و در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و طی یک مانور تبلیغاتی در سطح شهر برای توزیع به محل معین شده انتقال می‌یابد.

جعفری خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان درباره برنامه‌های امامزادگان و بقاع متبرکه هم مناجات خوانی و پخش ادعیه از گلدسته‌های امامزاده عبدالله (ع) ملایر صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در هفته پیش رو بقاع متبرکه مجدد غبارروبی و ضدعفونی می‌شوند، گفت: برآنیم که با محوریت و تأیید شبکه بهداشت در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه کنیم و طی ماه رمضان در محلات مختلف شهر و برخی روستا‌ها به صورت تبرکی و البته با رعایت موازین بهداشتی توزیع کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر یادآور شد: همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) این اداره اقدام به تهیه حدود ۴۰۰ پُرس غذای نذری و تقدیم میان بیماران بستری و کادر درمان شهرستان کرد.

جعفری گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در شهرستان ملایر تاکنون در چند مرحله طی هماهنگی با مسئولان و به دبیری شبکه بهداشت کمک‌های قابل توجه مالی شامل تهیه اقلام پزشکی شامل ماسک، دستکش، گان و سرنگ، تهیه و توزیع سبد ارزاق، گندزدایی امامزادگان و بقاع متبرکه طی چند مرحله صورت پذیرفت و در این راستا اعتباری افزون بر دو میلیارد ریال از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار