مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای آرامش بازار در ماه مبارک رمضان را فراهم کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۴۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 19 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،قهرمان شاهی، با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از هم اکنون اقداماتی را برای ثبات بازار و نظارت بر تامین مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم آغاز کرده ایم.

وی افزود: در خصوص برخی کالاها از جمله شکر و خرما که در ماه رمضان با افزایش مصرف مواجه خواهد شد نیز نظارت‌هایی صورت گرفته تا این اقلام به اندازه کافی وارد استان و به شیوه درست بین مصرف کنندگان توزیع شود.

وی ادامه داد: رایزنی‌ها با فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای که محل توزیع کالاهای مورد نیاز مردم است انجام شده تا در ماه مبارک رمضان بهتر به مردم خدمت رسانی داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار نیز از اول ماه رمضان آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد، عنوان کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات با همکاری بازرسین اتاق اصناف و بازرسین سازمان صمت در دو شیفت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را انجام می‌دهند.

شاهی یادآور شد: در این ایام اقلام پروتئینی، شکر، خرما، برنج و... بیشتر مصرف می‌شود و از همین رو نظارت بر شیوه تامین و عرضه آنها را در اولویت داریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه رمضان امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا نظارت بهداشتی هم افزایش می‌یابد، اظهار کرد: واحدهای صنفی باید کد رهگیری مربوط به ثبت نام در سامانه اصناف کم خطر را داشته باشند، در غیراینصورت با آنها برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین همه واحدهای صنفی خصوصا آنهایی که مرتبط با مواد خوراکی هستند، باید موازین بهداشتی را کاملا رعایت کنند که در قالب گشت‌های مشترکی که داریم این موضوع نیز حتما رصد خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار