حجت الاسلام اسماعیل تدینی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف استان سمنان، از آغاز مهلت نام نویسی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در سطح استان خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره به صورت اینترنتی خواهد بود.
کد خبر: ۸۴۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 22 April 2020

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف با ۲۱۰ شرکت کننده در سمنان ...

مدیر کل اوقاف استان سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر چهارشنبه و به میزبانی اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه ثبت نام چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شده است، بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir از ششم اردیبهشت تا ۱۶ خرداد ثبت نام کنند.

وی گفت: علاقمندان به حضور در این رقابت تا شانزدهم خرداد ماه باید حتماً با در نظر داشتن اطلاعات شخصی و شناسایی کامل به سایت مسابقات مراجعه کنند تا مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور قرآن دوستان استان سمنان و افتخار آفرینی در این مسابقات باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج، ۱۰ و ۲۰ جز و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

تدینی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در کنار اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی، در حقیقت سبب می‌شوند تا جامعه نیز از برکت قرآن و عطر دل انگیز آن بهره‌مند شود، ابراز کرد: مسابقات قرآن اوقاف یکی از مهمترین رویدادهای قرآن در سطح کشور محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار