معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از ادامه خاموشی و تعطیلی پارک‌های شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 24 April 2020

علیرضا عالیپور اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ستاد مقابله با کرونای خوزستان، روند شیوع کرونا در اهواز افزایشی بوده است. در پی این گزارش‌ها، ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در اهواز برگزار شد و مقرر شد تدابیر ویژه‌ای در اهواز اجرا شود تا از این روند پیشگیری شود.

وی با اشاره به دستور بازگشایی پارک‌های کشور از روز گذشته، افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده، همچنان پارک‌های اهواز به ویژه پارک‌های اصلی مانند پارک شهروند، ساحلی شرقی و غربی، پارک لاله و پارک‌های محله ای پرتجمع مانند پارک زیتون نیز تا اطلاع ثانوی خاموش و تعطیل هستند. قطعا این تعطیلی ها تا دو هفته آینده ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: هرگونه اسکان در پارک‌ها، ورزش گروهی و استفاده از وسایل تندرستی ممنوع و تنها پیاده روی بلامانع است.

عالیپور بیان کرد: تصمیمات دیگری در خصوص ادامه تعطیلی مشاغل پرخطر مانند تالارها، استخرها و باشگاه ها اتخاذ شده است. اکیپ هایی نیز متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس اماکن، اتحادیه های اصناف و اجراییات شهرداری اهواز مسئول بررسی وضعیت اصناف کم خطر یا با ریسک متوسط هستند تا در صورت عدم رعایت ضوابط ابلاغی در خصوص دستورالعمل های بهداشتی و یا کم کاری در این زمینه، ابتدا به آن‌ها تذکر داده شود و در صورت عدم عمل به تذکرات، برخورد قانونی انجام شود.

عالیپور گفت: با افزایش اطلاع رسانی و آگاهی مردم، باید تا دو هفته آینده مردم را مکلف کنیم که همچنان در خانه ماندن را رعایت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار