استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: بخش خصوصی و دولتی این استان باید در کنار هم برای تحقق دولت الکترونیک بمعنای واقعی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۴۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 25 April 2020

عباس رضایی روز شنبه در جلسه توسعه دولت الکترونیک استان در استانداری اظهارداشت:زمینه‌ها و فرصت‌های خوبی برای اجرای کامل دولت الکترونیک در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های خوب شهرک علمی و تحقیقاتی و منطقه ویژه فناوری اصفهان در این زمینه بهتر استفاده شود تا بتوانیم دین خود را به مردم فهیم استان ادا کنیم.

استاندار اصفهان  با اشاره به این که نقش دولت الکترونیک در روزهای شیوع کرونا بیشتر و بهتر مشخص ‌شد، افزود: کشورهایی که از زیر ساخت‌های بهتری در این زمینه برخوردار بودند کمتر درگیر مسائل اداری شدند و تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: شیوع کرونا و ماندن در خانه، فرصت خوبی برای تمرین اجرای دولت الکترونیک بود و مدیر موفق در واقع تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گفته رضایی دولت الکترونیک ابعاد و کارایی‌های  مختلف و خوبی دارد و همه باید برای اجرایی کردن آن فعال شوند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز دیگر اهمیت دولت الکترونیک برای مردم جا افتاده است خاطرنشان کرد: امسال آمادگی بیشتری برای برگزاری جلسات و پیگیری اجرای کامل دولت الکترونیک در استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: باید با همت کامل برای اجرای دولت الکترونیک اقدام شود و تصمیم‌های مسوولان در این زمینه برای مردم ملموس باشد.

رضایی با بیان اینکه مردم باید به راحتی بتوانند از سامانه‌ها استفاده کنند گفت: اطلاع رسانی کامل در مورد ظرفیت‌های موجود باید انجام شود و در این زمینه استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های استانهای دیگر هم مفید و موثر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار