کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: تا روز دوشنبه بارش‌های رگباری بهاری و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی بسیاری از مناطق به ویژه غرب، شرق و شمال استان اصفهان را فرامی‌گیرد.
کد خبر: ۸۴۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 25 April 2020

ویکتوریا عزتیان  اظهار کرد: ناپایداری های جوی از امروز تا روز دوشنبه در بسیاری از مناطق استان به صورت افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و گاهی طوفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک و اختلال در تردد به ویژه در محورهای مواصلاتی مناطق شرقی استان خواهد بود.

وی با اشاره به وقوع بارش‌های رگباری از امروز بعد ازظهر در نیمه غربی و شمالی استان اصفهان، افزود: روز یکشنبه بتدریج بارش‌های بهاری بیشتر مناطق استان را فرا می‌گیرد، از این رو احتمال جاری شدن روان آب در مناطق غرب، شرق و شمال استان وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای هفت درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنکترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

عزتیان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار