استاندار اصفهان
استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای سیاستگذاری منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان در رشد و توسعه استان، گفت: عملی شدن این مصوبات سرعت بخشیده شود.
کد خبر: ۸۴۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 29 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز چهارشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت:; متاسفانه این مساله موجب شد تاخیری در برگزاری جلسات این شورا ایجاد شود.

وی ادامه داد: امروز استان با چالش‌های مختلفی مواجه است و برای برون رفت از این چالش ها باید به نگاه‌های جدید و فناورانه روی آورد.

استاندار تاکید کرد: سرعت یافتن جلسات این شورا موجب تسریع در عملی شدن مصوبات و حرکت استان در مسیر رشد و توسعه با محوریت علم و فناوری خواهد شد.

جلسه شورای سیاستگذاری منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و معاونان وی، اتاق‌های بازرگانی اصفهان و کاشان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شهرداری اصفهان، سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت، دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان و اداره کل اقتصاد و دارایی استان و همچنین برخی صاحب نظران عضو شورا برگزار شد

در این جلسه چهار مصوبه هیات اجرایی در خصوص راه اندازی گلخانه‌های خود پایدار، مرکز بازی‌درمانی و عرصه بازی‌های جدید، شیرین سازی بدون پسآب آب‌های شور و طرح ایمپلنت ملی پس از بحث و تبادل نظر تصویب شد.

همچنین مقرر شد دوره آموزشی ویژه مدیران با هدف آشنا ساختن بیشتر مدیران استان با منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان برگزار شود و دستگاه‌های اجرایی نیز جهت هماهنگی بیشتر رابطان خود را به هیات اجرایی این شورا معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار