استاندار اصفهان
استاندار اصفهان با اشاره به تلاش معلمان، آموزگاران و دبیران استان در روزهای کرونایی، گفت: معلمان ما نشان دادند تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست.
کد خبر: ۸۴۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 29 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان یک اصل است، اظهار کرد: اگر چه آموزش چهره‌به‌چهره به واسطه تعطیلی مدارس انجام نمی‌شود ولی فرهنگیان ما با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، رسالت خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: معلمی شغل انبیا است و معلمان ما قشر فرهیخته، صبور و فرزانه‌ای هستند که نمود عشق به علم آموزی و تلاش شبانه‌روزی آنها را در روزهای اخیر می‌توان مشاهده کرد.

استاندار اصفهان با گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، تاکید کرد: اگرچه امسال به خاطر شیوع بیماری از ارتباط مستقیم با این قشر فرهیخته محروم هستیم ولی قشر معلمان به اندازه کافی نگاه مثبت دادند که باید فاصله اجتماعی رعایت شود.

وی در خصوص بازگشایی مجدد مدارس، تصریح کرد: اگرچه آموزش در فضای مجازی اثرگذاری آموزش چهر‌ه‌به‌چهره را ندارد ولی در شرایطی که امکان بازگشایی مجدد مدارس نیست، این وضعیت بهتر از تعطیلی آموزش است و قطعا نواقصی دارد که در حال برطرف شدن است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت است و لذا بررسی مطالعاتی دایر شدن مجدد مدارس توسط وزارت بهداشت و درمان بر مبنای کار کارشناسی و در نظر گرفتن رده بندی استان‌های سفید، زرد و قرمز در حال انجام است و در خصوص فعال شدن مجدد مدارس تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر خلاف تصور برخی که گمان می کنند دوره کرونا تمام شده است، باید بدانیم در نظر گرفتن تمهیدات زندگی با کرونا یک اصل و تداوم آن ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار