معلم برتر اهل شهرستان مرودشت استان فارس اعلام کرد: در شرایط کرونایی برای آموزش مجازی دانش‌آموزان در روستاهای این شهرستان با کمبود تلفن همراه و همچنین اینترنت ضعیف مواجه هستیم.
کد خبر: ۸۴۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 30 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:فریبا مسعودی بیان داشت : از مسوولان آموزش پرورش استان فارس می خواهیم به مناطق محروم در روستاها بیشتر رسیدگی و مشکلات آنها را حل کنند.

وی اضافه کرد: در روستای فتح آباد و مجدآباد این شهرستان که مشغول تدریس هستم دانش آموزان زرنگ و مستعد زیادی وجود دارند که سال ۹۸ از کلاس ۱۷نفره مدرسه امام صادق مجدآباد، ۱۰نفر از دانش آموزان در دانشگاه های دولتی و معتبر شیراز، تهران و علامه طباطبایی پذیرفته شدند.

مسعودی ادامه داد: همچنین دانش آموزان مدرسه بهزاد کشتکار روستای فتح آباد در سال ۹۸ موفق شدند در امتحانات نهایی رتبه سوم را کسب کنند.

او به کمبودهای این مدارس با استعداد اشاره کرد و افزود: کمبود وگرانی کاغذ آچهار برای برگزاری امتحانات مستمر، کامپیوتر ،اینترنت رایگان در مدارس و دانشآموزان فقیر وبی بضاعت از جمله مشکلات این دو روستای شهرستان مرودشت است.

این معلم نمونه از مردم و دانش آموزان در خواست کرد برای مبارزه با بیماری کرونا به توصیه های مختصصان پزشکی گوش کنند و همچنان در خانه بمانند.

تالیف کتاب و چاپ سه مقاله، کسب رتبه اول در مسابقات قرآن نهج البلاغه در شهرستان،استان و کشور، قبولی صد در صد دانش آموزان زیر نظر در امتحانات نهایی،گرفتن لوح تقدیر از وزارت آموزش وپرورش و سازمان آموزش وپرورش استان فارس از جمله عواملی بود که فریبا مسعودی به عنوان معلم نمونه انتخاب شود.

همچنین قضاوت مسابقات قرآنی، رتبه نخست در مسابقات کتابخوانی آموزش و پرورش استان و رضایت دانش آموزان از دیگر مسایلی بود که کسب رتبه برتر را برای وی میسر ساخت.

مرودشت حدود ۴۵ کیلومتری شمال شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار