دقایقی پیش
تابناک: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دقایقی پیش با حضور در ایستگاه‌های خط یک متروی اصفهان، فاز نخست خط یک متروی اصفهان را به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار داد.
کد خبر: ۸۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 28 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دقایقی پیش با حضور در ایستگاه‌های خط یک متروی اصفهان، فاز نخست خط یک متروی اصفهان را به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار داد.

از 18 اردیبهشت سال گذشته تاکنون چهار سری از واگن های مترو به این کلانشهر وارد شده و تاکنون دارای 20 واگن شده است. قرار است تا دو هفته آینده تعداد این واگن ها به 25 واگن برسد.

به گفته مسئولان اصفهان، مدیران استان در صدد هستند تا ایستگاه‌های باقیمانده تکمیل و قطار شهری روی ریل خدمت رسانی به مردم اصفهان قرار گیرد.

در حال حاضر ایستگاه‌های میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب به عنوان 2 ایستگاه مرکزی شهر به صورت جدی در حال اجرا هستند و فاز نخست خط یک قطار شهری اصفهان نیز تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز نخست خط یک قطار شهری اصفهان از ایستگاه قدس تا ایستگاه شهدا است و اضافه شدن ایستگاه تختی به فاز نخست خط یک مترو تا ابتدای سال آتی از برنامه‌های اجرایی شهرداری اصفهان است.

قرار است خط دوم متروی اصفهان نیز تا ساعتی دیگر با حضور وزیر امور خارجه کلنگ‌زنی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار