همزمان با روز معلم ، مراسمات تجلیل از فرهنگیان متاثر از شیوع کرونا بوده و امسال این برنامه های تجلیل به صورت مجازی برگزار می شود .
کد خبر: ۸۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 02 May 2020
 همزمان با روز معلم ، مراسمات تجلیل از فرهنگیان متاثر از شیوع کرونا بوده و امسال این برنامه های تجلیل به صورت مجازی برگزار می شود . جشن مجازی ویژه بزرگداشت روز معلم در گچساران برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر آموزش و پرورش در این آئین که به صورت مستقیم از فضای مجازی پخش شد از فرهنگیان گچساران برای فعالیت های شبانه روزی در عرصه تعلیم و تربیت به ویژه برنامه شاد قدردانی کرد.
ایوب مقیمی اظهار داشت: گچساران با تشکیل ۹۱ درصدی کلاس های درس در برنامه شاد رتبه نخست این برنامه در کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.
با شیوع ویروس کرونا و عزم جدی برای کنترل و ریشه کنی آن در مسوولان و مردم، بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شد و بلافاصله دولت به دلیل ریسک بالای ابتلای درصد بیشتری از افراد جامعه با فعالیت نظام آموزشی و رفت و آمد دانش آموزان و والدین، تصمیم بر تعطیلی مدارس گرفت.
تعطیلی مدارس در واپسین روزهای باقیمانده از فعالیت سیستم آموزشی کشور، مشکلاتی در تدریس باقیمانده دروس دانش آموزان ایجاد کرد که همین عامل و گستردگی استفاده از فضای مجازی و در دسترس بودن آن باعث شد، وزارت آموزش و پرورش سامانه ای به نام شاد برای تدریس و یادگیری دانش آموزان و جلوگیری از تعطیلی نظام آموزشی کشور طراحی کند.
وی افزود: دستیابی آموزش وپرورش این شهرستان به ۸۵ رتبه استانی و ملی در یک ساله اخیر نشان از تلاش ستودنی فرهنگیان گچسارانی در سنگر تعلیم و تربیت نسل آینده دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آئین ضمن تبریک روز معلم به همه فرهنگیان استان گفت: امسال برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا  بیشتر برنامه های هفته بزرگداشت معلم به صورت مجازی برگزار می شود.
هادی زارع پور افزود: همچنین از کلنگ زنی ۷۲۱ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمدی خبر داد.
وی بیان کرد: این آئین روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت  در استان برگزار خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تلاش معلمان در دوران انتشار بیماری کرونا که گاهی تا نیمه های شب به طول می انجامید ستودنی است.
غلامرضا تاجگردون اظهار داشت:تواضع، گذشت، صداقت، اخلاص، فروتنی و عزت نفس از ویژگی های شهید مطهری بوده که نام و یادش را ماندگار کرده است.
موسیقی شاد و استنداپ کمدی از برنامه های ویژه بزرگداشت مقام معلم بود که در فضای مجازی اجرا شد.
کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ هزار معلم دارد که۲ هزار از نفر آنان در گچساران مشغول علم آموزی هستند.
 تا ظهر جمعه دوازدهم اردیبهشت ۹۵ هزار و  ۶۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جانباختگان ناشی از بیماری در کشور به ۶ هزار و ۹۱  نفر رسید.
تجلیل به صورت ویدیو کنفرانس در کهگیلویه
علی پورکپور امروز در دیدار امام جمعه و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: به مناسبت هفته معلم از معلمان منتخب و فرهنگیان بازنشسته تجلیل می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش منطقه دهدشت گفت: آیین نمادین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته و معلمان برتر دوشنبه طی مراسمی با حضور مسؤولان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.
پورک‌پور تصریح کرد: در این مراسم 110 فرهنگی بازنشسته و 34 معلم برتر شهرستانی و استانی تجلیل خواهند شد.
این مسؤول تجلیل از جوانترین و مسن‌ترین معلم از دیگر برنامه‌های هفته معلم اعلام کرد.
وی بیان داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه به پنج نفر از فرهنگیانی که طی یک سال اخیر تشکیل پرونده دادند اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار