فرمانداری اصفهان‌گفت:انشاء این دوره از انتخابات و منتخبین مجلس بتواند نتایج و دستاوردهای مثبت و سودمندی را برای نظام، انقلاب و شهرستان اصفهان در پی داشته باشد.
کد خبر: ۸۴۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 02 May 2020

حسین سیستانی در نشستی با نمایندگان منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: روند برگزاری این انتخابات در موعد مقرر به دستور وزیر محترم کشور آغاز و سرانجام در دوم اسفند ماه، با حضور فعال و مشارکت پرشور مردم پای صندوق های اخذ رأی، شاهد پیروزی منتخبین مردم در این رقابت الهی ارزشمند بودیم.
وی افزود: این انتخابات با همکاری خوب هیأت اجرایی در کمال سلامت و آرامش برگزار گردید.
فرماندار اصفهان به ثبت نام 475 داوطلب جهت شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: از 475 داوطلب ثبت نام شده، پس از بررسی های نهایی، تعداد باقیمانده در رقابتی پرشور و مهم شرکت کردند که نهایتا 5 نماینده در شهرستان اصفهان برای ورود به مجلس یازدهم انتخاب شدند.
سیستانی ابراز امیدواری کرد: انشاء ا... این انتخابات بتواند نتایج و دستاوردهای مثبت و سودمندی را برای نظام، انقلاب و شهرستان اصفهان در پی داشته باشد.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در صحنه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب، عنوان کرد: همه ما موظفیم در جهت خدمت صادقانه به مردم اصفهان که به واقع مظهر ایثار و فداکاری هستند، بکوشیم.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه مسئولین ارشد استان باجدیت در حال پیگیری موضوع آب، هستند، تصریح کرد: استاندار مخترم اصفهان با استفاده از همه ظرفیت های ملی و محلی، موضوع آب را پیگیری کرده و انتظار می رود که منتخبین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را مستمر پیگیری نمایند.
سیستانی در پایان، اعتبارنامه نمایندگی یازدهمین دوره مجلس 5 منتخب مردم اصفهان را به ایشان اعطا کرد.
این اعتبارنامه به امضا و تأیید فرماندار اصفهان و رئیس ستاد انتخابات و امضا و مهر هیأت نظارت و اجرایی شهرستان اصفهان رسیده است.
لازم به ذکر است، طبق تبصره 4 ماده 8 قانون انتخابات مجلس، پس از تأیید انتخابات توسط شورای نگهبان، وزارت کشور موظف است، اعتبارنامه کلیه نمایندگان را صادر و به مجلس ارسال نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار