رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش گلستان:
رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش گلستان گفت: ۱۶ هزار پایه دوازدهمی گلستان با حفظ نکات بهداشتی آزمون خواهند داد.
کد خبر: ۸۴۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 03 May 2020

امتحانات پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش گلستان گفت: ۱۶ هزار پایه دوازدهمی گلستان با حفظ نکات بهداشتی آزمون خواهند داد.

احمد قندهاری در این گفتگو در خصوص امتحانات پایه دوازدهم اظهارکرد: ۱۲ هزار دانش آموز پایه دوازدهم در گلستان تحصیل می‌کنند که با در نظر گرفتن مقطع بزرگسالان این تعداد به حدود ۱۶ هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: در سال گذشته ۱۳۰ حوزه امتحانی داشتیم و امسال تعداد حوزه‌ها هنوز جمع بندی نشده ولی بیش از این تعداد خواهد بود.

قندهاری گفت: در آزمون، فاصله گذاری یک و نیم الی دو متری بین داوطلبان رعایت شده و همچنین هر روز حوزه‌ها ضدعفونی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه داشتن ماسک و دستکش برای داوطلبان الزامی است، بیان کرد که دانش آموزانی که سرفه و یا تب داشته باشند از آنها در مکان مجزا آزمون گرفته خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش گلستان با اشاره به متفاوت بودن روزها امتحان، ادامه داد: رشته‌های ریاضی و تجربی در یک روز و رشته‌های انسانی و معارف و پیش دانشگاهی و فنی و حرفه ای در یک روز دیگر امتحان داشته و بازه زمانی مناسبی برای امتحانات در نظر گرفته شده است.

قندهاری با بیان اینکه زمان امتحان از ۱۷ خرداد شروع شده و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد، گفت که افزایش ۵۰ درصدی تعداد مراقبان را هم خواهیم داشت.

ابراهیم حاجیلری، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان هم گفت: معلمان و دبیران باید تدریس محتوای باقی مانده کتب درسی را در سامانه شاد به پایان برسانند.

حاجیلری تصریح کرد: ۸۰ درصد محتوای کتب را دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری امتحان خواهند داد و چهار نمره هم از باقی محتوای تدریس شده در سامانه شاد سوال خواهد آمد.

منبع/ مهر 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار