کد خبر: ۸۴۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 04 May 2020
 
 

تابناک/ به مناسبت هفته معلم از زحمات ۴۰ ساله شهیمه صفایی معلم وظیفه شناس آستارایی در سنگر تعلیم و تربیت تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در سومین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش به همراه جهانبخش آرمان فرمانده سپاه در منزل شهیمه صفایی معلم وظیفه شناس آستارایی که در ایام خانه نشینی دانش آموزان به علت شیوع کرونا در آموزش های مجازی به دانش آموزانش، به جای کلمه «آنلاین» از «آیلاند» استفاده کرده بود و همین موضوع بازیچه دست برخی از هنرمندان و بلاگرها شده بود، حضور یافت و از زحمات ۴۰ ساله وی در سنگر تعلیم و تربیت تجلیل و قدردانی کرد.

 

«سید سجاد موسوی» در این دیدار با تبریک هفته معلم، اظهارکرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه پایدار هر جامعه ای است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا تصریح کرد: اگر امروز در حوزه‌ های مختلف آموزش و پرورش این شهرستان توفیقاتی حاصل ‌شده این را مدیون معلمان هستیم.

 

موسوی در پایان از وظیفه شناسی خانم صفایی در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: خانم صفایی با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی؛ با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیز همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای گل و هدایایی از این معلم وظیفه شناس آستارایی تجلیل و قدردانی شد.

 

روز گذشته نیز شهیمه صفایی معلم وظیفه شناس آستارایی در شورای آموزش و پرورش استان گیلان که با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولین استانی برگزار شد، تجلیل و قدردانی شد.

 

به گزارش شبستان، تولید و انتشار کلیپ فرهنگیان برتر سال تحصیلی ۹۹-۹۸، ارسال پیامک تبریک در فضای مجازی، مراسم تجلیل آموزشگاهی از معلمان، تجلیل از نیروهای خدماتی، دیدار با فرماندار و غبارروبی مزار شهدای گمنام از جمله برنامه‌ های امسال ستاد بزرگداشت هفته معلم در شهرستان آستارا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار