عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن سه هزار واحدی فرهنگیان واقع در شهر جدید فولادشهر اصفهان روز دوشنبه از طریق ویدئو کنفرانس با دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۴۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 04 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی گفت: توسعه مسکن و رونق ساخت و ساز علاوه بر هدف تامین مسکن برای اقشار مختلف، واحدهای تولیدی و صنایع مرتبط و اشتغال را فراهم و فعال می‌کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: هرگونه ارایه خدمت به معلمان، سرمایه‌گذاری عظیمی برای نظام و کشور فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در راستای سیاست دولت تدبیر و امید و اجرای برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی، سه هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان در لنجان، نجف آباد، فولادشهر و فلاورجان ساخته می‌شود.

رضایی گفت: ثبت نام متقاضیان فرهنگی توسط اداره کل آموزش و پرورش انجام و افراد واجد شرایط مشخص شدند و جهت تکمیل مدارک در روزهای آتی به این اداره کل مراجعه خواهند کرد.

رضایی اضافه کرد: این واحدها با مساحت ۷۰ الی ۱۲۰ متری در راستای آپارتمان‌های یک، ۲ و سه خوابه در نظر گرفته شده است.

به گفته استاندار اصفهان، ۱۲۰ هزار شاغل و بازنشسته در آموزش و پرورش استان اصفهان داریم که ۵۴ هزار نفر شاغل در این حوزه هستند.

ساخت خانه برای فرهنگیان در ۶ شهر جدید در ۱۱ استان تهران، فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و زنجان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار