کد خبر: ۸۴۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 05 May 2020

صاحبان کسب و کارهای فرهنگ،هنر و رسانه متضرر از کرونا ثبت اطلاعات نمایند

تابناک/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صاحبان کسب و کارهای فرهنگ،هنر و رسانه متضرر از کرونا خواست اطلاعاتشان را ثبت نمایند.

فیروز فاضلی بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای، فراخوان دریافت اطلاعات صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا را اعلام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس ،ثبت نام مشاغل یادشده از طریق سامانه https://corona.samandehi.ir/homepage.aspx انجام می شود و  ثبت نام کنندگان می توانند در  صورت هر گونه بروز مشکل و پرسش با شماره تلفن ۳۳۱۱۶۵۶۲ دفتر اقتصاد فرهنگ تماس بگیرند.
وی افزود: افراد حقیقی که به صورت خویش ‏فرما و یا برای مراکز فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای بدون قرارداد استخدامی پیش از شیوع بیماری کرونا فعالیت داشتند با انتخاب گزینه اشخاص حقیقی بعد از ثبت نام و ورود به سامانه، فرم مخصوص اشخاص حقیقی را تکمیل کنند.
فاضلی ادامه داد: مدیران کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای دارای صاحب امتیاز حقیقی یا حقوقی، با انتخاب گزینه واحد کسب و کار فرم مخصوص اشخاص حقوقی را تکمیل کنند.
وی تاکید کرد: اطلاعات لازم درباره رسته کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای در فراخوان "ثبت نام صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا" آمده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: خسارت بحران کرونا به حوزه فرهنگ ،هنر و رسانه  ۱۵۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال برآورد شده و همچنان پیگیر جلب حمایت برای فعالان خسران دیده در این حوزه ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار