استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: تاثیر بیماری کرونا در عرصه آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بهداشتی جامعه به گونه‌ای است که می‌تواند مبدا ایجاد تحول در نظام آموزشی شود.
کد خبر: ۸۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 06 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در آیین گرامیداشت روز معلم در استانداری افزود: بیماری کرونا استفاده از ظرفیت فضای مجازی در بحث آموزش را تسریع بخشید و توسعه داد و بطور قطع موضوع آموزش در دوران پسا کرونا متفاوت خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان اصفهان می‌تواند در این زمینه با ابتکارات خود پیشتاز نوآوری و خلاقیت در امر آموزش باشد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به عملکرد دولت در مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: عملکرد مجموعه نظام در مقابله با کرونا بسیار خوب بود و شاید بهتر از این امکان جمع کردن این مشکل وجود نداشت.

رضایی یادآور شد: البته این مساله به معنای پایان کرونا نیست و همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جامعه رعایت شود.

استاندار اصفهان با بیان‌ اینکه امروز در بدترین و شدیدترین تحریم‌های طول تاریخ کشورها قرار داریم، افزود: دولت برغم مشکلاتی که دارد در زمینه آموزش و پرورش هر آنچه در توان داشته، به کار گرفته است و خواهد گرفت.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشته باشیم که شرایط کنونی دولت شرایط ویژه‌ای است زیرا از یکسو با کرونا و مشکلات آن در حال مبارزه‌ایم و از سوی دیگر با تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی کشورهای استکباری علیه مردم ما اعمال می‌شود در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم.

رضایی با اشاره به مشکلات معیشتی بسیاری از اقشار جامعه از جمله فرهنگیان گفت: هم مجموعه استان و هم در سطح کشور و ریاست جمهوری به این مشکلات واقف هستند و تمام توان مجموعه نظام برای حل این مشکلات به‌کار گرفته شده است.‌

وی با اشاره به تبعات منفی بیماری کرونا اظهار کرد: افزایش استفاده از آب در این زمان برای مقابله با بیماری کرونا موجب شده است که در ۲ ماه گذشته مصرف آب در استان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: این مساله با توجه به در پیش بودن تابستان و لزوم استفاده از وسایل خنک‌کننده و همچنین وضعیت کم‌آبی استان، از دیگر مشکلات پیش روی ماست.

رضایی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "سال جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امروز برغم مشکلات یاد شده، جهش تولید یک رسالت عقلی، شرعی، اخلاقی و قانونی ما است و همه موظفیم در این عرصه تمام توان خود را به‌کار بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار