معاون سیاسی استاندار قزوین :
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تکریم شان و منزلت معلم و جایگاه علم و ادب و تربیت را وظیفه همگانی دانست و گفت: آموزش و پرورش در جامعه تحول ساز بوده و توسعه و اعتلای هر جامعه وابسته به آن است.
کد خبر: ۸۴۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 07 May 2020

 تکریم شان و منزلت معلم وظیفه همگانی است

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، منوچهر حبیبی در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان منتخب استان قزوین افزود: هفته معلم نه تنها فرصتی برای تکریم از  مقام معلم بلکه فرصتی برای تقدیر از جایگاه علم آموزی و خردورزی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: معلمان افرادی دلسوز و متعهد در راه توسعه و اعتلای جامعه هستند و هیچ‌ مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.

وی تصریح کرد جامعه مدیون خدمات معلمان است و همه ما حداقل ۱۲سال از زندگی مان را در کلاسهای درس معلمان گذراندیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: هم اکنون ۱۰هزار بازنشسته فرهنگی و ۱۶ هزار فرهنگی کار آموزش دانش آموزان استان را بر عهده دارند که باید قدردان آنها باشیم.

وی، توسعه نیروی انسانی را مهمترین رکن هر جامعه عنوان کرد و افزود: محور این توسعه، آموزش و پرورش است و سرنوشت نسل آینده وابسته به اقدامات و تعالم معلمان دارد و در واقع هر جامعه ای محصول تعالیم معلمان و مربیان است.

این مسوول کیفیت بخشی به  آموزش ها  و اهمیت و نقش آن در دستگاه تعلیم و تربیت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد:دمعلمان و فرهنگیان همواره فراتر از وظیفه ذاتی خود و بر مبنای یک تکلیف انسانی و اعتقادی برای تربیت نسل آینده این مرز و بوم فداکارانه و به‌صورت مستمر تلاش می‌کنند.

حبیبی ادامه داد:در بحران کرونا معلمان کلاس های درس را تعطیل نکردند و  با تلاش شبانه روزی از آموزش های فیزیکی به مجازی روی آوردند و استان قزوین جزو استان های برتر در آموزشی مجازی است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تاکید کرد: بر اساس آمارها ۶۷ و نیم درصد دانش آموزان استان از آموزش های مجازی بهرهمند شدند و سایر دانش آموزان از طریق بسته های آموزشی و ... تخصیل را ادامه دادند.

 

 
برچسب ها: معلمان ، تکریم ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار