کد خبر: ۸۴۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 07 May 2020

۲۷معلم نمونه ماسال تجلیل شدند

تابناک/ ۲۷ معلم نمونه شهرستان ماسال در مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از مسوولان و فرهنگیان در سالن آمفی تئاتر آموزش وپرورش شهرستان تجلیل شدند.

فرماندار ماسال چهارشنبه شب در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تلاش معلمان بویژه در بخش عشایر در زمان تعطیلی مدارس تحسین برانگیز است.
وحید پور حضرت با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ خانوار عشایر در قالب شش هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در شهرستان ماسال به شغل دامداری اشتغال دارند، افزود: دانش آموزان ۲۰ مدرسه عشایری این شهرستان در این ایام با تلاش معلمان از جزوات آموزشی و تدریس با رعایت فاصله اجتماعی بهره مند شده اند.
وی در ادامه تصریح کرد :معلمان این شهرستان در زمان بحران کرونا با فداکاری نشان دادند که آموزش تعطیل نیست.
وی افزود: تلاش ارزشمند معلمان در زمان تعطیلی مدارس و آموزش مجازی به دانش آموزان یک حرکت بزرگ و مهم است که موجب شد فرایند آموزش ویادگیری تعطیل نشود.
وی بااشاره به نقش سازنده معلم در شخصیت دانش آموز افزود: جایگاه معلم و نقش آن در هرجامعه زمینه رشد وتوسعه را فراهم می کند.
فرماندار ماسال در ادامه افزود: تجلیل از معلمان نمونه در این روز به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان و به صورت نمادین بوده است.
شهرستان ماسال با دارا بودن ۵۳ هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است که ۱۰هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی درمدارس این شهرستان مشغول به فعالیت هستند و سالانه نزدیک به یک هزار و۱۰۰نفر از آنها در کنکور شرکت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار