کد خبر: ۸۴۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 07 May 2020

۴۳ معلم و مدیر نمونه تالش تجلیل شدند

تابناک/ مسئولان تالش از ۴۳ معلم و مدیر نمونه این شهرستان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با اهدای لوح تقدیر و شاخه‌گل تجلیل کردند.

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است، فرماندار این شهرستان روز گذشته در آئین تجلیل از معلمان و مدیران نمونه در فرمانداری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به تامین فضاهای آموزشی توجه ویژه داشته و با استفاده از ظرفیت خیران، در این دولت ۱۰۰ باب مدرسه در تالش ساخته شده است.

سید عیسی مهدوی ادامه داد: پیگیری ها، خدمات و آموزش مجازی معلمان در دوران تعطیلی مدارس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ارزشمند و قابل تقدیر است و شعار مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نیست، زمینه آموزش دانش آموزان را فراهم کرده است.

پیش از شیوع بیماری کرونا حدود ۳۷ هزار دانش آموز در بیش از ۵۰۰ مدرسه تالش به تحصیل علم مشغول بودند.

 ویروس کرونا که این روزها نه تنها کشور ما بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست شیوع، گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود که از این محل هم خسارت های سنگینی به آن و نیز اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد و آموزش در دوره مقابله با کرونا به شیوه مجازی پیگیری می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار