فعالیت مراکز روزانه بهزیستی برای ارائه خدمات به توانخواهان در استان اصفهان از سرگرفته شد.
کد خبر: ۸۴۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 08 May 2020

دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت: مراکز روزانه بهزیستی با هدف اجرایی کردن گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و با توجه به ثبت اطلاعات آنها در سامانه سلامت و دریافت کد رهگیری و مجوز شروع فعالیت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  و دوم سوم فعالیت کارکنان در محل و یک سوم دوکاری بازگشایی شد.

پژمان پورشبانان بر ارائه مشاوره به مراجعان به صورت انفرادی تاکید کرد و گفت: هر گونه تجمع و تشکیل کلاس برای مراکز ممنوع است و باید آموزش در مراکز روزانه به صورت انفرادی باشد و هیچ نوع تجمعی صورت نگیرد و هر خدمتی که امکان انجام آن برای توان‌خواهان از راه دور هست قطعاً روش از راه دور اجرایی شود.

وی، کارگاه ها و مراکز حرفه آموزی و پشتیبانی شغلی را با ظرفیت 10 درصد توانخواهان فعال دانست و افزود: مراکز شبانه روزی این استان در سه حوزه اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی 164 مرکز است که 65 مرکز از این تعداد تنها در حوزه توانبخشی شامل مراکز توانبخشی معلولان ذهنی، مراکز بیماران روانی مزمن و مراکز سالمندان فعال است.

وی گفت: 128 مرکز معلولان ذهنی زیر 14 سال، حرفه‌آموزی، پیش حرفه‌ای، روزانه بیماران روانی، روزانه سالمندان و مرکز جامع نابینا و ناشنوا، جزء مراکز روزانه بهزیستی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار