استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: وظیفه اصلی مسئولان در نظام اسلامی، حفظ و ارتقای اقتدار و عزت نظام اسلامی با همراهی مردم است و امیدواریم این عزت و اقتدار روز به روز افزایش یابد.
کد خبر: ۸۴۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 09 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: امروز به لطف خدا در استان اصفهان انسجام، اتحاد، همدلی، وفاق و هماهنگی خوبی وجود دارد که نمود آن در عملکرد استان در حوزه‌های مختلف مشهود است.

وی ادامه داد: حرکت همسوی مجموعه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی استان اصفهان در جهت تولید و حفظ امنیت از الطاف الهی است‌.

استاندار اصفهان افزود: همراهی و وفاق مجموعه انتظامی استان به فرماندهی سردار معصوم بیگی با سایر مجموعه‌های استان یک عملکرد موفق بوده است تا جایی که نیروی انتظامی به یک نیروی مردمی تبدیل شده است و جا دارد از زحمات این فرمانده تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: همه وظیفه داریم روز به روز به این مردم بیشتر خدمت کنیم تا با اتحاد بین ملت و دولت و مجموعه نظام با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) شویم.

رضایی تاکید کرد: وظیفه دارم از همدلی و مساعدت مجموعه شورای تامین استان، روحانیت، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی استان قدردانی و تشکر کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار