۳۵ هزار بسته غذایی همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان اصفهان توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 09 May 2020

استاندار اصفهان روز شنبه در حاشیه آیین توزیع این بسته‌های غذایی در انگورستان ملک اصفهان گفت: این حرکت بزرگ در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر طرح مواسات مومنانه انجام شد.

عباس رضایی افزود: دستگاه‌های مختلف از جمله بسیج، خیریه‌ها، تولیدکنندگان و اصناف استان اصفهان در اجرای این طرح کمک کردند که جا دارد از تلاش‌های آنها تشکر کنیم و البته ستاد اجرای فرمان امام (ره) در کنار همه دستگاه‌ها و خیریه‌ها در مورد اجرایی شدن دستور رهبر معظم انقلاب در زمینه مواسات مومنانه نیز حمایت‌های بسیاری داشته است.

وی بیان کرد: استقبال مردم اصفهان از طرح بی‌سابقه بود که این از روحیه جهادی و حماسی مردم این استان نشات می‌گیرد که همواره چه در دفاع مقدس و چه پس از آن هرگاه به حمایت‌های مردمی نیاز بوده است، به صورت خوش درخشیده‌اند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: تقدیم ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید در سال‌های دفاع مقدس، حضور امدادی و حمایتی از استان‌های سیل‌دیده و زلزله‌زده در سال‌های گذشته و حضور در طرح مواسات مومنانه نمود بارز این روحیه جهادی است.

امام‌جمعه اصفهان نیز در این مراسم یادآور شد: کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مقابله با بیماری کرونا به طرح کمک‌های مومنانه خلاصه نمی‌شود.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: حمایت از کارخانجه‌های تولید ماسک و محصولات پزشکی، تهیه دستگاه‌ها، تجهیزات و ملزومات پزشکی از دیگر فعالیت‌های حمایتی این نهاد انقلابی بوده است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به انسجام نهادهای مختلف در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: حضور اقشار مختلف مردم و همبستگی آنها با سایر نهادها منجمله ارتش، سپاه و بسیج در دنیا بی‌نظیر است.

همچنین رئیس ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در اصفهان گفت: بر اساس مصوبه‌ای قرار شد تا بیش از یک میلیون بسته کمک معیشتی در کشور به ارزش ریالی حدود ۲۰۰ میلیارد ریال توزیع شود.

مصطفی خروطی با اشاره به شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا توسط بسیج در استان اصفهان تشریح کرد: ۳۵ هزار بسته غذایی شامل برنج، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، مرغ، روغن و سویا (هر بسته به ارزش ۲ میلیون ریال) در سطح این استان تهیه شد.

به گفته وی، این بسته‌ها با حضور ۵۰ نفر به صورت شبانه‌روزی بسته‌بندی و در اختیار افراد شناسایی شده قرار خواهد گرفت‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار