استاندار اصفهان گفت: مسائل کارگری استان از این به بعد با تشکیل کمیته‌ای بصورت هفتگی بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 10 May 2020

عباس رضایی روز یکشنبه در نشست صمیمانه هم‌اندیشی و گرامیداشت هفته کار افزود: بخش کارگری و بازنشستگان این بخش، همواره با مسائل خاص خود مواجهند و لازم است در اسرع وقت در باره این مسائل تصمیم‌گیری شود.
وی اظهار داشت: در همین راستا کمیته‌ای با محوریت مدیرکل سیاسی استانداری و با حضور  مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماع، مدیرکل تامین اجتماعی و ۲ نماینده از صنوف کارگری بصورت هفتگی، مسائل این بخش را احصا خواهند کرد.
وی ادامه داد: این مسائل با توجه به حوزه اختیارات استان، دسته‌بندی و در صورت امکان در خودِ استان برطرف می‌شود در غیر این صورت برای تصمیم‌گیری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقال می‌یابد.
استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات بوجود آمده ناشی از شیوع کرونا گفت: این بیماری تبعات مختلفی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و کار و اشتغال داشته است و بی‌شک بخش کارگری نیز با مشکلات متعدد ناشی از آن مواجه هستند.
رضایی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که کشور ما در تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و این مساله به سایر مشکلات نیز دامن می‌زند.
وی با اشاره به حضور مستمر مدیران استان در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: در ماه‌های اخیر که استان درگیر این بیماری بوده، بسیاری از مدیران بصورت شبانه‌روزی در مقابله با این بیماری حضور مستمر داشته‌اند و حتی یک ساعت هم مرخصی نرفته‌اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار