کد خبر: ۸۴۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 11 May 2020

افزون بر ۳۰۰ تن آسفالت در روستاهای رضوانشهر مصرف شد

تابناک/ بخشدار مرکزی رضوانشهر گفت: برای بهسازی و ایجاده راه دسترسی روستائیان، بیش از ۳۰۰ تن آسفالت در سطح معابر روستای دارسرای این بخش ریخته شد.

 خانم بهیه انصاری در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار را نیز هموار کند.

 وی بیان کرد: خدمات زیربنایی مانند راه‌های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه‌ای جوامع مختلف محسوب شده و این مساله در جامعه بشری امروز نیز همواره مورد توجه دولتمردان بوده و هست تا جایی که از جاده همیشه به عنوان رکن مهم توسعه یاد می‌شود.

 بخشدار مرکزی رضوانشهر همچنین با اشاره به توزیع خدمات در سایر نقاط دور دست این بخش گفت: هم اکنون کار گاز رسانی به روستا های سخت گذر و کوهستانی اورماملال، استه سر،  بیاچال و غیره آغاز شده است و خانوار های این مناطق در حال دریافت کنتور گاز هستند.

 انصاری افزود: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در کشور ما، به خصوص پس از انقلاب در مناطق مختلف از جمله استان‌ها، شهرها و روستاهای محروم از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و امروزه نیز شاهدیم که هیچ روستایی از عملیات عمرانی تاکنون محروم نمانده است.

 وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره مندی همه مردم از امکانات موجود برای اداره امور زندگی و دستیابی به شبکه های مخابراتی گفت: باتوجه به گستردگی خدمات مخابراتی و شبکه های موجود، هنوز بعضی از نقاط روستایی از دسترسی به این امکانات محروم هستند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار