مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ازآمادگی صندوق برای پرداخت تسهیلات به شاغلان حوزه فرهنگ و هنر خبرداد و گفت: صندوق کارآفرینی امیــد در راستای تحقق اهداف توسعه فرهنگی کشور منطبق با سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و با رویکرد گسترش همکاری در جهت ارتقاء جایگاه اقتصاد فرهنگ و هنر و تقویت حمایت از تولید و عرضه آثار و محصولات فرهنگی و هنری اقدام به حمایت از فعالین این عرصه نموده است.
کد خبر: ۸۴۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 11 May 2020
در نشستی باحضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، جهانگیری با اشاره به اختصاص پنج هزار میلیارد تومان به منظور پرداخت بیمه بیکاری، ضمن تأکید بر رفع دغدغه حدود ۲۰ هزار شاغل حوزه فرهنگ و هنر، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه خواستار پرداخت بیمه بیکاری به شاغلان این حوزه شد.

به گزارش تابناک همدان؛ مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه این نشست ازآمادگی صندوق برای پرداخت تسهیلات به شاغلان حوزه فرهنگ و هنر خبرداد.

نوراله زاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با صندوق اعتباری هنر به ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات حمایتی صندوق به کارآفرینان صنعت سینما و تئاتر پرداخت.
 
پرداخت تسهیلات به شاغلان حوزه فرهنگ و هنر
 

وی اظهار داشت: صندوق در حوزه‌های فرهنگی و هنری به منظور حمایت از کسب و کار‌های مرتبط تفاهم نامه‌هایی با سازمان‌های مسئول منعقد کرده است، از جمله در حوزه حمایت از مد و لباس ایرانی تفاهم نامه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در حوزه‌های حمایت از هنرمندان نیز با خانه هنرمندان تفاهم نامه داشته است و پرداخت تسهیلات به هنرمنـــــدان رشتــــــــــه موسیقی، هنرمندان رشته تأتر و سینما، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی، پیکرتراشی و هنرمندان رشته‌های تجسمی از این قبیل اقدامات است.
 
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان پرداخت ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امیـــــــد به منظور حمایت از اقتصاد فرهنگ و هنر افزود: صندوق کارآفرینی امیــد در راستای تحقق اهداف توسعه فرهنگی کشور منطبق با سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و با رویکرد گسترش همکاری در جهت ارتقاء جایگاه اقتصاد فرهنگ و هنر و تقویت حمایت از تولید و عرضه آثار و محصولات فرهنگی و هنری اقدام به حمایت از فعالین این عرصه نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار