استاندار اصفهان
استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت ارتقای کیفی و کمی تولید در دوران پسا کرونا، گفت: مهمترین دغدغه استان، رفع موانع تولید است.
کد خبر: ۸۴۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 12 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز سه‌شنبه در بازدید از مجتمع کارخانجات سپهر پلیمر سپاهان، گفت: امسال علاوه بر اینکه با مساله کرونا مواجه هستیم و باید عزمی بیش از پیش برای برون رفت از مشکلات پسا کرونا جزم کنیم، از سوی رهبر معظم انقلاب مکلف به فراهم کردن زمینه های جهش تولید شده‌ایم.

وی رفع موانع تولید را از مهمترین لوازم جهش تولید برشمرد و ادامه داد: حضور و بازدید از کارخانجات، صنایع، واحدها و شرکت های تولیدی به هدف آشنایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار استان قرار دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تولید به مثابه سیستم دفاعی و امنیت بخش اقتصاد کشور است، افزود: نقش حیاتی تولید و اعتماد به نفس عمومی در رشد اقتصادی بوده و یکی از مهمترین عوامل جهش تولید، رشد تولید ناخالص داخلی و اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به حساسیت سال پیش رو تاکید کرد: کلیه مدیران استان در این سال موظف هستند در خصوص رونق تولید، اشتغال پایدار و حفظ سرمایه گذاری‌ها تمام ظرفیت‌های خود را به کارگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار