مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از بازگشایی مراکز تاریخی و گردشگری این استان از روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت جاری با رعایت دستورهای بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 13 May 2020

فریدون اله‌یاری افزود: بناهای تاریخی و میراثی و مراکز گردشگری استان با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و هماهنگی انجام شده با وزارت میراث فرهنگی از شنبه هفته آینده بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان‌اینکه این مراکز و بناها موظف به رعایت همه دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن محیط با رعایت استانداردها و ضوابط هستند، اظهار داشت: در این اماکن باید از تجمع افراد در مقابل باجه‌های فروش بلیت و در ورودی و داخل بناها بویژه مکان‌های سربسته جلوگیری شود.

اله‌یاری با اشاره به اینکه در زمان حاضر و با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، گردشگر خارجی در کشور نداریم، تصریح کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اصفهان به جز کاشان نیز فعالیت خود را از چهاردهم اردیبهشت جاری با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورهای بهداشتی آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت هتل‌ها و مراکز اقامتی کاشان نیز با ۵۰ درصد ظرفیت از روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت از سر گرفته می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان با تاکید براینکه پیگیر بازگشایی دفاتر خدمات مسافرتی استان نیز هستیم، گفت: این دفترها از بیست و چهارم اسفند سال گذشته تعطیل شدند هرچند قبل از آن نیز بدلیل برخی مسائل پیش آمده در کشور با خسارت مواجه شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار