استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از تعطیلی و نیمه فعال بودن ۴۰ درصد واحدهای تولیدی استان ایلام خبر داد و گفت: پذیرفتنی نیست با وجود این مشکلات همه چیز را مطلوب نشان دهیم.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 14 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با ذکر این نکته که منکر زحمات مدیران در حوزه های مختلف از جمله در بخش صنعت استان نیستم و مجموعه تلاش ها در این حوزه باعث رشد معنادار سرمایه گذاری و کاهش آمار بیکاری شده است اما این بدان معنا نیست که دیگر موضوع و مشکلی وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومانی و رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری و کاهش نرخ بیکاری به ۸.۳ درصد و احیاء و فعال سازی قریب ۱۰۰ واحد تولیدی در ظرف دو و نیم سال قابل تقدیر و کم نظیر است اما این بدین معنا نیست که دیگر مشکلی نداریم و بیکاری وجود ندارد و واحدهای تولیدی مشکل ندارند!

وی به تعطیلی و نیمه فعال بودن ۴۰ درصد کارگاه های استان واکنش نشان داد و گفت: به رغم شرایط خاص کشور این پذیرفتنی نیست با وجود این مشکلات همه چیز را مطلوب نشان بدهیم بلکه باید مسائل و مشکلات را به صورت تخصصی بررسی کرد و هرجایی مشکل هست از تمام ظرفیت ها برای حل آن مشکل استفاده شود.

استاندار ایلام در ادامه با طرح این سئوال که آیا نیازی به بررسی مسائل و مشکلات برخی شهرک های صنعتی در استان که نیمه فعال و یا تعطیل هستند، نیست، تاکید کرد: وقتی مشکل هست، وقتی موضوعی هست نگوییم همه چیز نرمال است و مسئله ای نیست، اصلاً فلسفه حضور ما به عنوان مسئول شناسایی و بررسی مسائل و رفع موانع و مشکلات است.

وی از مدیران استان خواست که پیش دستی کنند و به سراغ مسائل و مشکلات مردم بروند، تاکید کرد: مدیر دلسوز و متعهد قبل از اینکه مشکل بیاید درب اتاقش خیمه بزند خود سراغ مشکلات می رود.

وی با اشاره به گزارش برخی مدیران از عدم موضوع و مشکل در حوزه کاری خود گفت: این درحالی است که پیامک هایی از طرف مردم در همان حوزه دریافت کرده ام که با گزارش ارائه شده مدیر مربوطه تفاوت دارد.

وی افزود: تفاوت و فاصله نظر مردم با مسئولان در ارتباط با مشکلات نشانه ضعف مدیریت است و در این زمینه همیشه نگاه و قضاوت مردم ارجح تر و درست تر است و بهترین کار بجای توجیه کردن این است که دنبال رفع مشکلات باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به دستاوردهای خوب در سال ۹۸ تاکید کرد: مسئولان مربوطه مواظب باشند برای حفظ و ارتقای این دستاوردها نیازمند تلاش و پشتکار بیشتر هستیم و کوچکترین غفلت وضعیت را تغییر خواهد داد.

وی افزود: امروز پروژه های مهم و تعیین کننده ای چون پتروشیمی های مهم مهران، هلیلان و دره شهر، بنزین پیرولیز و طرح های بزرگ حوزه آب و خاک و کشاورزی چون سامانه گرمسیری و طرح های مهم زیر ساخت جاده ای چون آزاد راه های پل زال، چیلات و دهلران نجف اشرف و حمیل ایلام کربلا در دستور کار و تحت اقدام است که مدیران مربوطه باید به جدیت دنبال کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار