مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور،سامانه پاسخگوی تلفنی 141 استان اصفهان نیز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 14 May 2020

مهدی خضری با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان، اظهار داشت: همزمان با آئین رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در سراسر کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل و اعضای هیأت عامل و معاونان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به همراه مدیران استان‌ها، به صورت ویدئو کنفرانس، سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۴۱ استان اصفهان نیز آغاز به کار کرد؛ پیش بینی می‌شود روند تردد در محورهای مواصلاتی کشور و استان اصفهان در ایام تعطیلات عید سعید فطر به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

وی افزود: انتظار می‌رود در آغازین روزهای واگذاری این سامانه به استان اصفهان، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات رضایت خاطر مردم را فراهم آورده و به ارتقا ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان کمک شایانی نماید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان ارتباط با مردم در این اداره را مهم توصیف کرد و عنوان داشت: انتظار داریم با واگذاری استراتژیک سامانه پاسخگویی ۱۴۱ به مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان، خدمت رسانی به مردم تسریع و تسهیل شود.

وی بیان داشت: شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است.

گفتنی است، پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در کشور متمرکز بود اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راههای حوزه استحفاظی، تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استان‌های معین، اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استان‌ها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، افزایش دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی وقایع این سامانه به استان‌ها واگذار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار