استاندار اصفهان در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نقش روابط عمومی را در انعکاس ظرفیت های سازمان ها و کمک به فعالیت های حرفه ای علمی ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار دانست.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 16 May 2020

استاندار اصفهان در ارتباط تصویری با مسوولان روابط عمومی ادارات این استان به  مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به جایگاه سازمانی روابط عمومی گفت:  ارتباطات بعنوان یکی از پایه‌های اساسی پیشرفت و توسعه در جامعه و نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس ظرفیت‌های سازمان‌ها و کمک به فعالیت‌های حرفه‌ای علمی ارتباطات دارای اهمیت است.

عباس رضایی با اشاره به رسالت های روابط عمومی در دوران کرونا و پسا کرونایی افزود : مسولان روابط عمومی برای عملیاتی شدن شعار امسال باعنوان جهش تولید ظرفیت های استان اصفهان در بخش تولید و سرمایه گذاری در زمینه توسعه همه جانبه را برای مخاطبان و مردم تبیین کنند.

وی  نیاز امروز جامعه به همدلی و یکپارچگی و همراهی و هماهنگی را بیش از گذشته دانست و افزود : با در نظر گرفتن مطالبات به حق مردم که حتما باید پیگیری و توجه شود  انتظار می رود عملکرد مثبت دولت در زمینه امید آفرینی  برای مردم تشریح شود .

استاندار اصفهان گفت: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اصفهان افزود: روابط عمومی موفق است که بتواند از ظرفیت های فضای مجازی به نحوء شایسته استفاده کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار