سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلا و بستری 73 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد 19 بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 16 May 2020

آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: ۷۳ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی تصریح کرد: همین زمان خوشبختانه تعداد ۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و باید دوره قرنطینه را در منزل تا بهبودی کامل طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تاکید کرد: اکنون درمجموع تعداد ۳۹۰ نفر از بیماران کووید ۱۹ را در بیمارستان‌ها تحت مراقبت و دریافت خدمات داریم و متأسفانه از این تعداد ۱۰۸ نفر به نسبت وضعیت جسمی وخیم‌تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: برای رسیدن به مرحله مهار این بیماری در استان فاصله داریم و از شهروندان تقاضا داریم رعایت بهداشت فردی را مورد توجه قرار دهند و علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا بتوانیم به سیر نزولی این بیماری نفس گیر و مرحله مهار آن دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار