وحید رجایی:
به گزارش تابناک سمنان: وحید رجایی فرماندار گرمسار با اشاره به جهش مطلوب پروژه‌های ساخت مدرسه در این شهرستان گفت: طی سال گذشته ۷۰ درصد اعتبارات گرمسار به پروژه‌های آموزش‌وپرورش اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 17 May 2020
مشکلات زیرساختی و تأمین منابع در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار رفع ...
 
فرماندار گرمسار پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش گرمسار به میزبانی اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته جهش مطلوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی به‌ویژه ساخت و نوسازی مدارس گرمسار ایجادشده است، اظهار داشت: ۷۰ درصد اعتبارات این شهرستان به پروژه‌های آموزش‌وپرورش اختصاص‌یافته است.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس از روز گذشته بیان کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مدارس باید در اولویت نخست قرار گیرد.
وحید رجایی بابیان اینکه ارتقای امکانات نرم‌افزاری آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: گرمسار در بسیاری از شاخص‌های آموزشی در رتبه‌های برتر استانی قرار دارد و این ظرفیت مهمی برای ایجاد توسعه پایدار در این منطقه محسوب می‌شود.
رجایی برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری امتحانات نهایی را از دیگر دغدغه‌های مهم برشمرد و گفت: با واحد‌های آموزشی دولتی و غیرانتفاعی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی روزانه مدارس به‌ویژه در ایام برگزاری امتحانات بیان کرد: جلسات شورای آموزش‌وپرورش باید به‌صورت مستمر برگزار شود و پیگیری مصوبات هر جلسه و ارائه گزارش از اقدامات انجام‌شده در دستور کار قرار گیرد.
مدیر اداره آموزش‌وپرورش گرمسار نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه از روز گذشته تمام مدارس شهرستان برای رفع اشکال دانش‌آموزان بازگشایی‌شده است، اظهار داشت: روز گذشته در هر مدرسه حداکثر ۱۵ دانش‌آموز حضور یافته است.
امیر نجفی افزود: پیگیری مشکلات معیشتی معلمان و اجرای طرح رتبه‌بندی ازجمله مطالبات به‌حق فرهنگیان است که در دستور کار قرار دارد.
وی بابیان اینکه ۴۰۰ دانش‌آموز در گرمسار باید در امتحانات نهایی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار