دبیر کارگروه توسعه مدیریت روابط عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: مخاطب شناسی مهمترین اصل ارتباطات است و اگر شناخت دقیقی از مخاطبان خود داشته باشیم ، ارتباط در جاده دو طرفه خود به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ 17 May 2020

مالوردی در گفتگو با خبرنگار تابناک در اصفهان اظهار داشت: برای شناسایی مخاطب باید خود را جای او قرار داده تا بتوانیم فرآیند را به بهترین شکل رهبری کنیم.
وی بیان داشت: یک روابط عمومی علاوه بر تخصص ، باید مهارت ذاتی هم داشته و عاشق واقعی کارش باشد.
دبیر کارگروه توسعه مدیریت روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ادامه داد: روابط عمومی کارآمد باید از شعارزدگی به دور باشد و نگاه مثبت به خدمت به مردم و گره‌گشایی و حل مشکلات آنها داشته باشد.
وی ادامه داد: پاسخگویی، تصمیم سازی و ارزش آفرینی از وظایف مهم روابط عمومی است و روابط عمومی ها باید با تقویت این مولفه ها ، به بازوی فکری سازمان خود تبدیل شوند.
وی گفت: اطلاع رسانی هنرمندانه باید جامع و هوشمند باشد تا مردم به راحتی و حتی با تلفن همراه خود به آسانترین شکل ، به آخرین اطلاعات ، عملکرد و اقدامات سازمان دسترسی پیدا کنند.
دبیر کارگروه توسعه مدیریت روابط عمومی سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه اساس توسعه هر جامعه ای ارتباط است و وظیفه یک روابط عمومی کارآمد، اطلاع رسانی هنرمندانه از خدمات سازمانها است، افزود: امروزه اطلاعات سازمانی و روش های دسترسی به آن نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارد و مردم حق دارند اطلاعات دقیق و جامعی از فعالیتها و عملکرد سازمانها داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار