مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تنظیم دمای کولر روی ۲۴ درجه باعث کاهش مصرف ۲۰۰ مگاواتی برق می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 18 May 2020

کولر را روی ۲۴ درجه بگذارید تا مصرف برق کم شود

اردشیر مذکوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بیان کرد: بیش از ۱۲۰۰ مگاوات از اوج مصرف ۱۷۰۰ مگاواتی برق استان مربوط به وسایل خنک کننده است.

او افزود: یکی از کارهایی که تاثیر حدود ۲۰۰ مگاواتی بر کاهش اوج مصرف برق دارد تنظیم دمای کولر مشترکان بر روی ۲۴ درجه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: ضرورت دارد روابط عمومی‌های صنعت برق با استفاده از ظرفیت‌های موجود، به مردم درباره مدیریت مصرف اطلاع رسانی کنند.

مذکوری عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن فصل تابستان که اوج مصرف آب و برق را در پی دارد، لزوم حفظ آمادگی لازم در صنعت آب برق برای تامین آب و برق پایدار مردم استان امری مهم و ضروری است.

او همچنین مجموعه صنعت آب و برق دستگاه خدمت رسان نامید که دو کالای اساسی و خدمت استراتژیک را تامین می‌کند، گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان سال جهش تولید، اهمیت نقش شرکت‌های زیرمجموعه این صنعت در تحقق شعار امسال دو چندان می‌شود،

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، با اشاره به گستردگی فعالیت‌های صنعت آب و برق، هماهنگی بین مدیران این حوزه و سایر دستگاه‌های اجرایی را برای سرعت بخشی در ارائه خدمات ضروری دانست.

مذکوری ضمن اعلام آمادگی صنعت آب و برق برای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و اجرای کامل دستورالعمل مربوط و مشارکت در استان بتوان گام‌های موثری در تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو در استان بوشهر برداشت.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار