مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن هشدار درباره ناپایداری های جوی در ۲۴ ساعت آینده، از آماده باش نیروهای این ستاد برای پیشگیری از خسارات احتمالی حوادث جوی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 18 May 2020

منصور شیشه فروش اظهار کرد: براساس گزارشات اولیه وزش باد شدید عصر امروز در اصفهان سبب سقوط چند اصله درخت شده است که فردا جمع بندی خسارات حوادث جوی استان اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: جلوگیری از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، محافظت از مزارع و باغات سازه‌های گلخانه‌ای، تابلوها و داربستها در برابر باد شدید و لایروبی کانال‌ها و زهکش مزارع و باغات و خودداری از تردد و توقف دام‌ها درحاشیه رودخانه‌های فصلی، دره‌ها وشیب کوه‌ها از جمله اقدامات مدیریت بحران برای مقابله با حوادث جوی خواهد بود.

شیشه فروش با بیان اینکه استحکام بخشی تابلوها، داربست‌ها و سقف‌های کاذب در برابر وزش باد ضروری است، اضافه کرد: شهروندان از قرار گرفتن و پارک خودروها در نزدیکی درختان فرسوده خودداری و اصول بهداشتی در برابر گرد و غبار را با در خانه ماندن واستفاده از ماسک به ویژه برای گروه‌های سنی حساس رعایت کنند.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار