هشدار بیمه سلامت به مردم
مدیر کل بیمه سلامت اصفهان گفت: بعضاً شاهدیم عده‌ای با سوء استفاده از نام بیمه سلامت با مردم تماس تلفنی گرفته در ازای اعطای خدمات بیمه سلامت از آنها پول دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 19 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، طهر امروز بانک در نشست خبری اظهار داشت: بیمه سلامت هیچ گونه خدمات تلفنی ندارد و شهروندان برای دریافت هرگونه ارائه خدمات باید حضوری اقدام کنند.
وی بیان داشت: هر گونه تماس تلفنی به نام بیمه سلامت گرفته شود به عنوان ارائه خدمات تلفنی بیمه سلامت غیر واقعی است.
وی بیان داشت: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۶۶۶ از جعلی بودن این خدمات آگاه و همچنین به صورت شبانه روزی خدمات بیمه سلامت آگاه شود .
مدیر کل بیمه سلامت اصفهان اعلام کرد: همچنین در زمان کرونا شهروندان طی تماس با تلفن ۵ رقمی ۳۴۱۶۶میتوانند از از وضعیت داروها یا ارائه خدمات حوزه کرونا مطلع شوند
وی اعلام کرد: داروخانه ها از تیر ماه امسال لازم نسخه خود را از درگاه یکپارچه وزارت بهداشت ارسال کنند .
وی در ارتباط با مشکل بهزیستی در خصوص محدودیت بیمه ای برای مددجویان خود گفت: هر ساله تعداد محدودی از مددجویان بهزیستی میتوانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند که باید بهزیستی این‌مشکل را که بخاطر محدودیت اعتبارات است با مدیریت برنامه و بودجه حل کند.
وی تصریح کرد: آن دسته از مددجویانی که پشت نوبت برای تحت پوشش بیمه سلامت هستند میتوانند تحت پوشش بیمه همگانی قرار بگیرند.
بانک گفت: در سال گذشته تبادل الکترونیکی اسناد بستری در اصفهان به صورت پایلوت اجرایی شد و به نتایج خوبی دست یافتیم.
وی اجرای نسخ الکترونیک را در حالی خواند که زیر ساخت های ان به طور کامل فراهم نشده و علت ان را محدودیت زمان خواندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار