مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در راستای آمادگی بازیکنان پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر شروع تمرینات و مسابقات لیگ برتر، از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان تست کرونا گرفته شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 20 May 2020

حمید باقری افزود: این اقدام با همکاری شرکت فولاد مبارکه در مجموعه باغ فردوس اصفهان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا تست موسوم به" PCR" که در پروتکل بهداشتی اعلام شده و همچنین تست "الایزا" که آنتی باکتریال ویروس را نشان می‌دهد از بازیکنان این تیم گرفته شد.

وی اظهار داشت: برای بازیکنان خارجی تیم سپاهان که هنوز به ایران نیامده‌اند، بلیت تهیه شده است تا به محض ورود به اصفهان از آنها نیز تست کرونا گرفته شود.

باقری با تاکید بر رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در این تست گفت: برای جلوگیری از تجمع بازیکنان و رعایت فاصله اجتماعی، اخذ این تست بصورت جداگانه از بازیکنان انجام شد.

وی افزود: تدارکات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شروع تمرینات از سوی باشگاه سپاهان اتخاذ شده است تا با با شروع مسابقات، این تیم برای موفقیت در ادامه لیگ برتر گام بردارد.

بنابر اعلام مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را از سوم خرداد جاری آغاز خواهند کرد.

سهیل مهدی در گفت‌ و گویی تلویزیونی اعلام کرده اتست: تیم‌ها در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های کرونا می‌توانند تمرینات‌ خود را آغاز کنند.

وی افزود: از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد که بواسطه اطلاعیه شماره ۱۴ منتشر شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی، رشته‌های ورزشی با تماس بدنی کم، از تاریخ اول خرداد می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند که این موضوع، مصداق از سرگیری تمرینات و فعالیت دوباره تیم‌های فوتبال است.

مهدی ادامه داد: بنابراین، تیم‌ها از تاریخ یکم خرداد مجاز به انجام تمرین هستند، اما در تاریخی که در اطلاعیه سازمان لیگ اعلام می‌کنیم، به تیم‌ها فرصت کافی می‌دهیم تا به بحث شرایط تست، اخذ مجوز برای شروع تمرینات و در نهایت آغاز تمرینات بروند.

وی گفت: بصورت رسمی و بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، تیم‌ها می‌توانند تمرینات خود را از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز کنند ولی ما پروتکل خاصی را تقدیم باشگاه‌ها خواهیم کرد و تمرینات تیم‌های لیگ برتری را از روز سوم خرداد (شنبه هفته آینده) شروع می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار