فرماندار چادگان گفت: به‌ منظور کنترل شیوع کرونا، منع تردد برای گردشگران تا پایان تعطیلات عید فطر در چند نقطه شهرستان از امروز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 21 May 2020

عباس توکلی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: آمار بیماران کرونایی در شهرستان چادگان افزایش‌ یافته و در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

فرماندار چادگان تصریح کرد: از مردم شهرستان انتظار داریم رعایت موارد بهداشتی را  بیش از پیش در دستور کار خود قرار داده و از اقوام خود که در شهرستان‌های دیگر هستند را نسبت به وضعیت چادگان با اطلاع کنند که در تعطیلات عید سعید فطر به این شهرستان تردد نکنند.

وی در ادامه گفت: کلیه تفریحگاه‌ها و ویلاهای موجود در شهرستان چادگان همچنان بسته هستند و از مسافران و گردشگران پذیرش نمی‌کنند که انتظار داریم مسافران نیز مقصد خود به این شهرستان را تغییر دهند.

توکلی بیان داشت: به‌ منظور کنترل شیوع کرونا، منع تردد برای گردشگران تا پایان تعطیلات عید فطر در چند نقطه شهرستان از امروز اجرا می شود.

فرماندار چادگان یادآور شد: برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر چادگان زمین چمن ورزشگاه پیامبر اعظم (ص) پیش بینی شده است و چناچه تعداد نمازگزاران زیاد شد زمین چمن تختی نیز آماده برگزاری نماز عید فطر است.

وی همچنین افزود: نمازگزاران موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش، سجاده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا مشکلاتی برای عزیزان نمازگذار پیش نیاید.

توکلی اظهار داشت: مقرر شد واحدهای صنفی متخلف که اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند با همکاری اتاق اصناف، اداره صمت و پلیس اماکن عمومی شناسایی و پلمپ شوند.

فرماندار چادگان تأکید کرد: کلیه اماکن گردشگری و تفریحی، اقامتی و ورزشی تعطیل خواهند بود و حضور در آرامستان‌ها، برگزاری مرا سمات جشن عقد، عروسی و ترحیم نیز در این مدت ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار