جذب حدود دوهزار میلیارد تومان سرمایه های بخش خصوصی مهمترین راهکار رونق واحدهای تولیدی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 23 May 2020

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم در نشست شورای اداری با حضور نمایندگان استان در مجلس گفت : استان اصفهان با توجه به اینکه همیشه از آن به عنوان برخوردار یاد می شود اما بالاتر از میانگین کشور درصد بیکاری داشته که علت آن در مشکل بزرگ این استان در این چند سال فرار سرمایه بوده می توان جستجو کرد.

حمیدرضا فولادگر افزود: راه حل رونق در تولید جذب سرمایه های بخش خصوصی که حدود ۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده باید استفاده کرد که رونق در بازار سرمایه می تواند نشانگر خوبی برای جذب این سرمایه گذاری باشد .

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک هم در این نشست گفت: تا چند سال پیش شهرستان خوروبیابانک از  آب لوله کشی برخوردار نبود اما امروز با پیگیری آب لوله کشی این شهرستان تامین شد.

عباسعلی پوربافرانی بر توسعه شهرهای کوچک تاکید کرد تا بتوان  در مقابل بحران هایی ازجمله  شیوع ویروس کرونا تاب آوری بیشتری داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم  در جلسه شورای اداری گفت: در مدتی که ویروس کرونا به کشور وارد شده ۶ هزار و 780 مورد کرونا مثبت در شهرهای زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت شده است.

طاهره چنگیز افزود:  در استان اصفهان در غربالگری شناسایی مبتلایان این ویروس، چهارمیلیون و صد و سیزده هزار نفر غربالگری شدند که ۵۷ هزار نفر آنها علائم خفیف ابتلا به ویروس کرونا را داشتند و ۲ هزار و هفتصد و چهل و دو نفر برای درمان به بیمارستان ارجاع داده شدند.

وی گفت: ۱۹۸ هزار واحد صنفی در استان فعال است  که بیش از ۹۰ درصد آنها اقدام به گرفتن کد بهداشتی کردند و با نظارت های که صورت گرفته ۸۶ درصد آنها دستور العمل های اجتماعی را رعایت می کنند.

 استاندار اصفهان دهم در دومین نشست شورای اداری استان گفت: وضعیت کرونا در استان اصفهان کنترل شده که این را مدیون کادر درمان زحمت کش هستیم در این مدت افراد زیادی هم در کمک های مومنانه پیش قدم شدند که باید از این ایثار و از خود گذشتی  آنها تشکر کرد که تا امروز بیش از ۴۰۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان اصفهان توزیع شده است.

عباس رضایی  به مدیران استان گفت در پساکرونا برنامه ریزی کردیم تا امسال بتوانیم ۷۰ هزار شغل زود بازده ایجاد کنیم و در کنار آن برای تثبیت مشاغل هم برنامه های خوبی شده است.

استاندار اصفهان گفت: از هفته آینده دوشنبه ها باید از ساعت ۹ تا ۱۳ برای حل مشکلات مردم در دفترشان حضور پیدا کنند و بدون وقتی قبلی ملاقات را با مردم داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار