رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته شدن هشت نفر از هموطنانمان در حادثه تصادف مرگبار بامداد روز یکشنبه در اتوبان امیرکبیر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 24 May 2020

سیدمنصور میرابوطالبی با اشاره به وقوع تصادفی در اتوبان امیر کبیر اظهار داشت: با اطلاع از این موضوع تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشان سریعاً به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه تصادف مرگبار بین دو خودرو پژ و۴۰۵ و پژو پارس اتفاق افتاد، گفت: در این حادثه که در اتوبان امیرکبیر و در ۲۰ کیلومتری کاشان اتفاق افتاد متأسفانه هر دو خودرو سواری دچار حریق شده و شش نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ و دو سرنشین خودرو پژو پارس جان باختند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان تصریح کرد: پس از اطفای حریق توسط مأموران آتش نشانی، تیم امداد و نجات هلال احمر اقدام به رهاسازی متوفیان نموده و اجساد آنها را تحویل سازمان دارالسلام گلابچی کاشان دادند.

وی افزود: علت اصلی این حادثه توسط مأموران راهور نیروی انتظامی در دست بررسی است.

میرابوطالبی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد و مسافرت از اسفند سال گذشته گفت: حوادث و تصادفات جاده‌ای نیز در چند ماه اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود.

وی در پایان با تاکید بر اجتناب از هرگونه سفر غیرضروری یادآور شد: به هموطنان عزیز اکیداً توصیه می‌کنیم در هنگام سفرهای ضروری نکات و مسائل ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار