کد خبر: ۸۵۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 26 May 2020
مهدوی از مشخص شدن نفرات برتر مسابقه مجازی قرآن کریم در شهرستان آستارا خبر داد.
 

 

تابناک/«جمشید مهدوی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مسابقه مجازی قرائت ترتیل قرآن کریم در قالب طرح ضیافت الهی در بندر آستارا برگزار شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت مجازی از دهم تا بیستم ماه مبارک رمضان برگزار شد و ۳۲ نفر از قاریان یک دقیقه از فایل قرائت خود را به دبیرخانه مسابقه از طریق فضای مجازی به آدرس @emamzade.astara ارسال کردند، افزود: پس از داوری علیرضا رضوی، جواد دارایی و محمد جواد کوثری به عنوان نفرات اول، محمد مهدی کوثری نفر دوم و میلاد مجیدی، عبدالرضا نجفی و محمد مهدی خوب نژاد به عنوان نفرات سوم انتخاب شدند.

 

وی تصریح کرد: به سه نفر اول هدایا نقدی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، به نفر دوم یک میلیون ریال و به سه نفر سوم نیز ۵۰۰ هزار ریال اهدا شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا گفت: داوری این دوره از مسابقات را اساتید قرآن «سیداصغر حسینی» و «محمد سبلانی» بر عهده داشتند.

 

مهدوی اظهارکرد: مسابقه مجازی قرائت ترتیل قرآن کریم به همت مرکز افق امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آستارا برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار