171 طرح بهینه سازی مصرف انرژی در مناطق 15 گانه شهر اصفهان در حال اجراست.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 28 May 2020

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: این طرح ها با اعتباری بیش از  150 ميليارد ريال در مناطق 15 گانه شهر تعريف شده و طبق زمان بندی مشخص در دست اجراست.
حسین امیری افزود: در شهرداری اصفهان چهار گروه طرح اصلاح تأسيسات آبرسانی، بهينه‌سازی آب‌نماها، بکارگيري تجهيزات روشنايی نوين و به روز رسانی علائم نورپردازی، برنامه‌ريزی شده است.
وی کاهش مصرف در ساعات پیک تابستان، همراهی با دستورالعمل‌های وزارت نيرو، حذف توان غيرفعال از شبکه توزيع محلی برق شهرداری، استفاده از تجهيزات روشنايی و نورپردازی با بهره وری بالا و توسعه بهره گيری از انرژي‌هاي تجديد پذير را از برنامه‌های اجرايی شهرداری اصفهان در سال جاری برشمرد.
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به قرار گرفتن جایگاه شهرداری اصفهان در کنار صنایع بزرگ کشور در زمينه بهينه‌سازی مصرف انرژی افزود: استفاده مطلوب، مؤثر و بهينه از همه ظرفيت‌ها، منابع و نيروی انسانی موجب افزايش بهره‌وری در وظايف محوله است.
امیری با بیان اینکه برای افزایش مطلوب بهره‌وری در مصرف انرژی الکتريکی شاخص قيمت تمام شده مصرف برق براي مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری اصفهان تعريف شده گفت: اجرای برنامه‌های مؤثر برای انجام اقدامات اصلاحی را باعث افزايش کيفی اين شاخص دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار