مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: زکات فطره جمع آوری شده در استان اصفهان بر اساس گزارش هایی که تاکنون به دبیرخانه شورای زکات استان رسیده، مبلغ 7 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 28 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ پایگاه بر اساس مجوز شورای زکات استان در عید فطر امسال فعال بود، گفت: میزان زکات فطره و سایر وجوهات جمع آوری شده رمضان امسال بر اساس گزارش هایی که تاکنون به دبیرخانه این شورا ارسال شده بالغ بر ۷ میلیارد تومان است.

زارع ادامه داد: گردآوری گزارش های مربوط به جمع آوری و هزینه کرد وجوهات این پایگاه ها اندکی زمانبر است و به طور قطع میزان زکات فطره جمع آوری شده عدد بزرگتری خواهد بود.

زارع با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره آن دسته از همشهریانی که به هر دلیل موفق به پرداخت آن در روز عید فطر نشده اند کماکان امکان پذیر است، گفت: این دسته از همشهریان علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان می توانند با استفاده از کد دستوری #۵*۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ (ویژه وجوه زکات عام) برای پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

دبیر شورای زکات استان اصفهان با یادآوری اینکه جمع آوری فطریه و برپا کردن پایگاه در روز عید فطر با مجوز شورای زکات استان امکان پذیر بود، خاطرنشان کرد: نهادهای حمایتی، سازمان ها، موسسات خیریه و تشکل های مردم نهادی که از این شورا مجوز اخذ کرده و مبادرت به جمع آوری فطریه و سایر وجوهات شرعی مربوطه در روز عید فطر کرده اند باید گزارش مبالغ جمع آوری شده و نحوه هزینه کرد آن را به دبیرخانه این شورا ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار