رئیس فدراسیون اسکیت ایران از شرکت ورزشکاران آقا و خانم ایرانی در مسابقات بازی های آسیایی سال ۲۰۲۰ چین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 28 May 2020

بهمن محمدرضایی در مراسم افتتاحیه سالن اختصاصی اسکیت کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت ورزش اسکیت در ایران با سعی و همت ورزشکاران و مربیان این رشته به جایگاه خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان و به خصوص شهرستان کاشان در پرورش قهرمانان ملی و بین المللی نقش مهمی ایفا کرده است، ابراز داشت: وجود قهرمانان متعدد در شاخه‌های مختلف رشته اسکیت باعث شده است تا مدیران و مسئولین با تلاش و همت بیشتری برای رفع مشکلات اقدام کنند.

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه برای علاقمندان به این رشته باید زیرساخت‌های لازم تأمین شود، تصریح کرد: فدراسیون در زمینه تأمین نیازهای نرم افزاری ورزشکاران تمام تلاش خود را انجام می‌دهد ولی برای نیازهای سخت افزاری همچون سالن ورزشی دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط باید اقدام کنند.

وی کاشان را یکی از قطب‌های اصلی اسکیت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزشکاران این رشته با حضور در رقابت‌های مختلف خود را برای حضور در مسابقات بین المللی آماده کنند.

محمدرضایی با اشاره به اینکه ورزشکاران آقا و خانم ایرانی با رعایت تمامی مسائل و شئونات اسلامی در رقابت‌های بین المللی شرکت می‌کنند، بیان داشت: بازی‌های آسیایی چین در سال ۲۰۲۰ یکی از رقابت‌های بین المللی است که ورزشکاران اسکیت ایران در آن حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حداکثر ۱۷ ورزشکار آقا و خانم اسکیت به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، افزود: تعداد نهایی شرکت کنندگان در این رقابت‌ها با نظر کمیته ملی المپیک مشخص می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار