استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بر ضرورت ایجاد راه اندازی پزشکی قانونی در همه شهرستان ها تاکید کرد و گفت: استقرار این مرکز در برخی شهرها که مسافت زیادی تا مرکز استان دارند دارای ضرورت بیشتر است.
کد خبر: ۸۵۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 31 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکیدر دیدار رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار داشت: از ۱۱ شهرستان استان ایلام ۶ شهرستان دارای پزشکی قانونی و ۵ شهرستان دیگر فاقد این اداره هستند.

وی افزود: استقرار پزشکی قانونی در برخی شهرستان ها که مسافت زیادی تا مرکز استان دارند دارای ضرورت بیشتر است که در این راستا هر کمکی نیاز باشد انجام خواهیم داد.

استاندار ایلام زحمات و تلاش های پرسنل پزشکی قانونی را قابل تقدیر دانست و یادآور شد: تعامل و همگرایی بسیار خوبی بین همه مجموعه ها وجود دارد و این مهم امروز فضای مثبتی پیش روی کار و تلاش در استان ایجاد کرده است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از همراهی و تعامل خوب استاندار و مجموعه دستگاه های دولتی با مجموعه پزشکی قانونی استان گفت: بنای کار ما نیز با تعامل است و خوشبحانه این روند در ایلام به شکل مطلوب و خوبی اجرا می شود.

عباس مسجدی آرانی با بیان این مطلب که نظرات کارشناسی پزشکی قانونی به عنوان یک راهبرد اساسی مورد احترام قضات محترم است، گفت: حدود ۸۵ درصد پرونده های پزشکی قانونی مربوط به معاینات پزشکی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار