کد خبر: ۸۵۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 31 May 2020
اختصاص ۱۶۰ میلیاردریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد شهرری

شهرری- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان تحت پوشش این شهرستان خبر داد.

ابراهیم ذوالفقاریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اشتغال ۵۵۰ نفر وبه ازای هر مددجو ۳۰۰میلیون ریال در نظر گرفته شده است.  
وی ادامه داد: تسهیلات و اعتبار اشتغال مددجویان نسبت به سال گذشته،  ۶۰ درصد افزایش داشته و برای ایجاد مشاغل خانگی و درآمدزایی خانوارهای تحت پوشش، برنامه ریزی و تلاش می کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است خاطر نشان کرد: این مبلغ از محل اعتبار کمیته امداد و بانک‌های عامل به صورت قرض‌الحسنه به مجریان ۳۴۷ طرح کشاورزی، خدماتی، خیاط، تولیدی، دامداری، دامپروری و صنایع دستی پرداخت شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ری با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: فراهم ‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
هم اکنون بیش از ۶ هزارو ۵۰ نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند

برچسب ها: شهرری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار