سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 226 سازمان‌ مردم نهاد زیر پوشش این اداره‌کل است که تا سال 1400، با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده به 240 مورد افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 02 June 2020

عباس مرادیان افزود: این سمن‌ها در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی، محیط زیست، خانواده، ازدواج و کاهش طلاق فعالیت می‌کنند.

وی برون‌سپاری را یکی از سیاست‌های دولت در بحث تشکیل سازمان‌های مردم نهاد برشمرد و بیان کرد: وظیفه مسوولان ورزش و جوانان توانمند کردن سمن‌ها است، یعنی با در اختیار گذاشتن اعتبار و کارگاه برای آموزش، به توانمندسازی آنها کمک کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حال حاضر به لحاظ کمی از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و می‌کوشیم تا آنها به سمت کیفی‌سازی نیز گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای بسیار مهم بیانیه گام دوم انقلاب جوانان بود، اظهارداشت: استان اصفهان در حال حاضر دارای ۲ خانه جوان است و هفت خانه جوان دیگر نیز با اعتبارهای دولتی در حال ساخت است.

مرادیان تقویض اختیار برای شهرستان‌ها را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منابع انسانی که در شهرستان‌های این استان وجود دارد، کارشناسی و رایزنی‌ها برای تفویض اختیارها در حال انجام است تا از نیروهای شهرستانی در انجام وظیفه‌ها بیشتر بهره‌گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار