مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: اصفهان به منظور ارائه تجارب خود در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، به کمپین بین المللی سازمان ملل متحد برای مبارزه با کرونا پیوست.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 03 June 2020

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی افزود: اصفهان به منظور ارائه تجارب خود در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، به این کمپین بین المللی که به ابتکار برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد تشکیل شده است، پیوست و تجارب، راهکارها، درس آموخته ها و برنامه های خود در این زمینه را به کمپین برنامه اسکان بشر ملل متحد ارائه داد.
کمپینی برای حمایت شهرهای محروم و کم برخوردار در شرایط کرونا
وی افزود: این کمپین در راستای حمایت و انجام فعالیت‌های اضطراری برای مبارزه با کوید ۱۹ تشکیل شده و در نظر دارد نقشه راهی برای انجام فعالیت‌های یکپارچه، منسجم، علمی و عملی در جهت مراقبت از شهروندان و ساکنان شهرهای جهان، به خصوص شهرهای محروم و کم برخوردار ارائه دهد.
حجتی اظهار داشت: بر اساس گزارش برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد، 1430شهر در 210 کشور جهان درگیر ویروس کرونا شدند و بالغ بر 95 درصد مبتلایان در مناطق شهری، ساکن بوده‌اند. در این گزارش آمده است:«یک میلیارد نفر از جمعیت جهان، در سکونتگاه‌های غیررسمی و زاغه‌های پرازدحام زندگی می‌کنند و 2.4 میلیارد نفر از مردم جهان نیز دسترسی کافی به آب سالم و موادضدعفونی کننده ندارند» بنابراین در شرایط کرونا این شهروندان نیازمند کمک و یاری دیگر شهرهای جهان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار